سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قناعت مالى است که پایان نیابد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :4
کل بازدید :20349
تعداد کل یاداشته ها : 72
103/2/29
4:17 ع

برگرفته از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار شرکت‌کنندگان در اجلاس جهانی زنان و بیداری اسلامی.

هویت زن مسلمان را به او برگردانید

اگر شما بانوى نخبه‌ى اسلامى تلاش کنید که هویت اسلامی را به زن مسلمان برگردانید، بزرگترین خدمت را به امت اسلامى و به بیدارى اسلامى و به عزت و کرامت اسلامى کردید.

نقش زن از دیدگاه اسلام را برجسته کنید

امروز یکى از مهمترین مسئولیتهاتان این است که نقش زن را از دیدگاه اسلام برجسته و روشن کنید. تربیت انسانى زن بزرگترین خدمت به جوامع انسانى و اسلامى است؛ این حرکت باید راه بیفتد و راه افتاده است و شما در این حرکت، بدون تردید پیروز خواهید شد.

حضورتان را در صفوف مقدم انقلاب تقویت کنید

اگر زنها در صفوف مقدم حضور خودشان را تقویت کنند و ادامه بدهند، پیروزى‌ها یکى پس از دیگرى نصیب آنها خواهد شد. در این هیچ تردیدى نیست.

متوجه توطئه آمریکا و صهیونیسم باشید

توجه کنید که غرب و در رأس آنها آمریکا و صهیونیسم با همه‌ى وجود به میدان آمده‌اند و بیشتر به میدان خواهند آمد تا بتوانند این حرکت را مهار کنند و بر این امواج سوار بشوند؛ ملتها باید بیدار باشند.

حضور همراه با ایمان و انگیزه خود را حفظ کنید

جوانان و مردان و زنان و نخبگان دنیاى اسلام و بخصوص کشورهائى که انقلاب کردند باید بدانند که اگر در صحنه بایستند و مقاومت کنند، پیروزى آنها بر همه ساز و برگ استکبار قطعى است. همه ابزارهاى اقتدار قدرتهاى استکبارى در مقابل حضور مردم، در مقابل ایمان ملتها ناکارآمد است.

به چند روز گفتگو اکتفا نکنید

به نشستن دور یکدیگر و چند روز گفتگو کردن اکتفا نکنید و این دیدار را مقدمه‌ى یک حرکت بزرگ و ماندگار قرار بدهید. این حرکت بانوان مسلمان، این آشنائى با یکدیگر از سرتاسر دنیاى اسلام را مغتنم بشمرید و این را یک پایه‌اى قرار بدهید براى یک حرکت عظیم در میان امت اسلامى که ان‌شاءاللَّه به پیروزى‌هاى بزرگترى منتهى خواهد شد.